Vanuit het Yuki backoffice portaal klik je op de knop Gebruikers of linksboven op het icoon Gebruikers om een overzicht te bekijken van de kantoormedewerkers van het portaal met hun rol en functie.



Het volgende scherm wordt geopend:


Een gebruiker van het portaal is een medewerker van het kantoor. Een gebruiker kan verschillende rechten hebben.  Alle medewerkers van een kantoor kunnen het overzicht van de gebruikers bekijken maar alleen de portaalbeheerder kan een gebruiker toevoegen of verwijderen uit het portaal. 


De gegevens op het tabblad Werknemer van een gebruiker zijn alleen zichtbaar voor een gebruiker met de rol Portaalbeheerder of de werknemer zelf.

  1. Alleen een portaalbeheerder kan gebruikers toevoegen aan het portaal door op de knop Gebruiker toevoegen.
  2. Selecteer alle administraties of alleen het portaal met de domeinen waarvan je de gebruikers wil bekijken.


In dit overzicht zie je van alle gebruikers hun login naam, rol(len) en functie (indien ingevuld). 

Door te klikken op > voor de naam van een gebruiker kunnen de rol(len)) van de gebruiker worden bekeken en/of gewijzigd. Het wijzigen kan enkel een medewerker met de rol Portaalbeheerder doen. 


Indien nodig kan een gebruiker ook door de portaalbeheerder worden verwijderd door te klikken op de het rode kruisje helemaal rechts.