In de personeelsdossiers zitten alle documenten over werknemers opgeslagen (Archief). Alle loonfiches, declaraties, HR documenten en beoordelingen zijn per tabblad geordend.


Alleen de eigenaar van een domein (met de rol Directie) en gebruikers met de rol Directie of HRM kunnen de personeelsdossiers van alle werknemers bekijken. Alle overige gebruikers (indien werknemer) kunnen alleen hun eigen personeelsdossier bekijken vanuit hun eigen relatiekaart (via HR documenten).


Alle gebruikers met een 'Backoffice' rol in het domein kunnen niet de HR documenten (niet-financiële documenten) van alle werknemers bekijken!


Open Personeels en klik vervolgens links in je scherm op Personeelsdossiers. Het volgende scherm wordt geopend:



 


Maak een nieuw document aan.

Upload meerdere documenten tegelijkertijd.


Scannen
Toon de mappen waarin de documenten opgeslagen zijn.
Lijstweergave (details) van documenten
Tag cloud
Wel of niet tonen van schermvoorbeeld van het document
Wijzig eigenschappen van mappen of tabs
Zoeken van documenten op Aanmaker, Relatie, Onderwerp, Tag of Bedrag.
In het zoekveld typ je vervolgens de naam, tekst, tag of bedrag waarnaar je wil zoeken. 
Datumfilter waarmee je alleen de personeelsdossiers van een bepaald jaar kan opvragen. In de lijstweergave kan je de documenten opvragen per jaar, half jaar, kwartaal of maand.
Archief instellingen waarbij het standaard beveiligingsniveau voor niet-financiële documenten kan ingesteld worden.