In een domein kan elke gebruiker zijn of haar persoonlijke voorkeuren vastleggen.


Persoonlijke voorkeuren

Deze kunnen geraadpleegd en gewijzigd worden door linksonderaan via Meer te navigeren naar Instellingen

  • Mijn profiel: je relatiekaart met alle bijbehorende gegevens
  • Voorkeuren: persoonlijke voorkeuren voor wat betreft o.a. het bureaublad, het Archief, Yuki ScanWizard, Mail etc,
  • E-mailaccounts: overzicht van je aangemaakte e-mailaccounts
  • Agenda: persoonlijke voorkeuren voor weergave van agenda
  • Monitor: instellingen van weergave financiële monitor in module Boekhouding
  • Tags & afdelingen: actieve en inactieve tags en afdelingen
  • Financiële krant: abonnees van financiële krant.


Instellingen die de werking van de software beïnvloeden

  • Mijn domein: overzicht van administraties en gebruikers met toegang tot het domein
  • Berichten: vragen over administratie, berichten over btw-aangifte of aandachtspunten
  • Landen & valuta: actieve en inactieve landen en valuta
  • Rekeningschema: actieve en inactieve grootboekrekeningen
  • Prijslijsten: overzicht van de aangemaakte prijslijsten
  • Factureren: instellingen verkoopfacturen en factuur lay-outs
  • Herinnering: handmatige of automatische herinneringen, herinnering lay-outs
  • Btw-percentages: actieve en inactieve btw-percentages.


Om naar de instellingen van een domein te gaan, klik je linksonderaan op Meer en vervolgens op Instellingen.



Het volgende scherm wordt geopend:


Klik vervolgens op het icoon van de instelling dat je wenst te wijzigen.