Via de instellingen van een domein kan een gebruiker met de rol 'Portaalbeheerder' een notitie en/of backoffice mededeling aan een domein toevoegen. 


Het scherm om de instellingen van een domein te bekijken en/of te wijzigen wordt als volgt geopend:

  • automatisch direct na het aanmaken van een nieuw domein.
  • onderin in het backoffice portaal klikken op de tegel Domeinen of linksboven op het icoon Domeinen.
  • In het overzicht Domeinen klik je vervolgens op > voor de naam van een domein.7


Het volgende scherm wordt geopend:



Door op het potloodje te klikken, heeft de Portaalbeheerder de mogelijkheid om de notities en/of backoffice mededeling toe te voegen. 


Notities toevoegen

Deze zijn enkel op deze pagina zichtbaar. Dit kan gebruikt worden om specifieke afspraken met de klant of de historie van het contract te documenteren bijvoorbeeld: 'Domein werd op 1-5-2014 geblokkeerd nadat klant de betaalafspraak niet na kwam'. Gebruik de knop Tijdstempel om in te vullen door wie en wanneer de extra notitie werd gemaakt.


Backoffice mededeling toevoegen

Dit is een melding waarvan een BO medewerker een pop-up krijgt als deze het domein opent. Dit kan bijvoorbeeld handig zijn om bijzonderheden over het domein aan een BO gebruiker mee te delen zoals 'Neem eerst contact op met XXXX over bijzondere afspraken over de boeking' of 'Let op bezig met afsluit!'.