De service van Yuki is erop gericht om alle documenten en gegevens online in de Yuki omgeving te bewaren en makkelijk bereikbaar te maken. Het is ook mogelijk om bepaalde gegevens of documenten te exporteren. 


Exportmogelijkheden per administratie


  • Exporteren van documenten (Archief)
    Alleen een gebruiker met toegang tot de ondernemerskant heeft de mogelijkheid om documenten uit het archief te exporteren. Hierbij wordt er door Yuki een ZIP-bestand aangemaakt met daarin de geselecteerde documenten. Omdat dit in veel gevallen een groot bestand betreft, kan deze export niet direct plaatsvinden. Het ZIP-bestand wordt achter de schermen door Yuki aangemaakt en tijdelijk opgeslagen. Zodra dit bestand is aangemaakt (altijd binnen 24 uur) krijg je een e-mail met daarin een link naar dit bestand om het op deze manier direct te kunnen downloaden. 


Een backoffice medewerker kan de dagboeken exporteren naar een PDF bestand en heeft hierbij ook de mogelijkheid om aan te duiden dat alle bijhorende documenten mee in de export worden opgenomen. 



Adressen (klanten/leveranciers/werknemers) kunnen geëxporteerd worden uit Yuki om deze vervolgens in een andere omgeving te importeren zoals Microsoft Outlook, Organizers of andere Yuki domeinen.