Bovenaan je scherm zie je de belangrijkste schakel voor te werken binnen Yuki: De nagivatiebalk.


Navigatiebalk 


Deze navigatiebalk is afhankelijk van je rechten en extra modules die in een domein geactiveerd zijn. 


Achter elk icoon zitten verschillende toepassingen die een onderdeel van administratie vormen.



 Tegelscherm. Startpagina voor ondernemers. Hier kunnen snelkoppelingen gelegd worden naar de meest gebruikte functies en andere websites


Backoffice bol. Startpagina voor backoffice medewerkers (enkel voor hen zichtbaar) met de belangrijkste functies waaronder een overzicht van de workflow en kwaliteitsmonitor. 
 Yuki Postbus. Hier kunnen documenten aangeleverd worden en verloopt de communicatie met de backoffice. 
 Archief waar alle documenten in gearchiveerd worden, ook de niet-financiële documenten.
 Boekhouding bol. Hier vind je verschillende overzichten waaronder de bedrijfsmonitor, het overzicht 'Omzet en Kosten', 'Bezittingen en schulden', de lijst met openstaande klanten en leveranciers, etc..
 Bank bol. Overzicht van de zakelijke bankrekeningen, creditcards en online betalingsproviders met transacties die daarop geboekt zijn.
 Verkoop bol met daaronder de Factuur module en de Incasso module. Bekijk de geboekte verkoopfacturen, maak je eigen verkoopfacturen aan en incasseer deze via een SEPA incassobestand in Yuki. 
 Aankoop bol Hier vind je een overzicht van alle aankopen,  leveranciers, facturen in behandeling  en onbetaalde facturen. 
 Personeel. Overzicht van alle werknemers en de relevante documenten zoals hun salarisstroken, declaraties en afwezigheid.
 Relaties Al je klanten, leveranciers, medewerkers en overige relaties op één plek. 
 Dossiers (of projecten). Via dossiers is het mogelijk om alle documenten en transacties van een project of vestiging te bundelen. en deze analytisch bij te houden. Dit is een bijkomende module en dient geactiveerd te worden in de Yuki-store.
 E-mail. Haal met POP3 al je zakelijke mail binnen en koppel deze aan klanten, leveranciers of medewerkers. Dit is een bijkomende module en dient geactiveerd te worden in de Yuki-store.
 Bedrijfsagenda, urenregistratie en taken. Registreer de facturabele uren van je medewerkers op klanten of projecten en maak de facturen voor je klanten aan. Dit is een bijkomende module en dient geactiveerd te worden in de Yuki-store.
 

Aan de hand van de zoekfunctie kan je zoeken op een woord, bedrag of datum. De getoonde resultaten zullen variëren van relaties, documenten, transacties, dossiers, taken, grootboekrekeningen etc..