De navigatiebalk is afhankelijk van je rechten en extra functionaliteiten die in een domein geactiveerd zijn. 


Achter elk icoon zitten verschillende toepassingen die een onderdeel van administratie vormen.


Startpagina. Hier kunnen snelkoppelingen gelegd worden naar de meest gebruikte functies en andere websites
Enkel zichtbaar voor backoffice medewerkers met de belangrijkste functies waaronder een overzicht van de workflow en kwaliteitsmonitor. 
Hier kunnen documenten aangeleverd worden en verloopt de communicatie de backoffice en de ondernemer.
De plaats waar alle documenten in gearchiveerd worden, ook de niet-financiële documenten.
Hier vind je verschillende overzichten waaronder de bedrijfsmonitor, het overzicht 'Omzet en Kosten', 'Bezittingen en schulden', de lijst met openstaande klanten en leveranciers, etc..
Overzicht van de bankrekeningen, creditcards en online betalingsproviders met transacties die daarop geboekt zijn.
Overzicht van alle verkoopfacturen met de mogelijkheid om zelf verkoopfacturen/offertes aan te maken en met contracten te werken.  
Hier vind je een overzicht van alle aankopen, leveranciers, facturen in behandeling  en onbetaalde facturen. 
Overzicht van alle werknemers en de relevante documenten zoals hun loonfiches en declaraties
Al je klanten, leveranciers, medewerkers en overige relaties op één plek. 
Via Projecten is het mogelijk om alle documenten en transacties van een project of vestiging te bundelen. en deze analytisch bij te houden. Dit is een extra functionaliteit dat inbegrepen zit vanaf de bundel Medium. 
Registreer de facturabele uren van je medewerkers op klanten of projecten en maak de facturen voor je klanten aan. 

Via de domein instellingen kan iedere gebruiker zijn of haar persoonlijke voorkeuren vastleggen waaronder de taal van het domein.