In een domein kan elke gebruiker zijn of haar persoonlijke voorkeuren vastleggen, deze hebben weinig invloed op de werking van de Yuki software. Daarnaast kunnen er instellingen vastgelegd worden die de werking van de software wel beïnvloeden. 


Persoonlijke voorkeuren

  • Mijn profiel: je relatiekaart met alle bijbehorende gegevens
  • Voorkeuren: persoonlijke voorkeuren voor wat betreft o.a. het bureaublad, het Archief, Yuki ScanWizard, Mail etc,
  • E-mailaccounts: overzicht van je aangemaakte e-mailaccounts
  • Agenda: persoonlijke voorkeuren voor weergave van agenda
  • Monitor: instellingen van weergave financiële monitor in Boekhouding bol
  • Tags & afdelingen: actieve en inactieve tags en afdelingen
  • Financiële krant: abonnees van financiële krant.


Instellingen die de werking van de software beïnvloeden

  • Mijn domein: overzicht van administraties en gebruikers met toegang tot het domein
  • Berichten: vragen over administratie, berichten over btw-aangifte of aandachtspunten
  • Landen & valuta: actieve en inactieve landen en valuta
  • Rekeningschema: actieve en inactieve grootboekrekeningen
  • Prijslijsten: overzicht van de aangemaakte prijslijsten
  • Factureren: instellingen verkoopfacturen en factuur lay-outs
  • Herinnering: handmatige of automatische herinneringen, herinnering lay-outs
  • Btw-percentages: actieve en inactieve btw-percentages.


Yuki probeert het aantal instellingen in een domein beperkt te houden. De instellingen zijn zo veel mogelijk op een plaats samengebracht. 


Om naar de instellingen van een domein te gaan, klik je linksboven in het Yuki scherm op het bedrijfslogo of naam van het domein en vervolgens op Instellingen



Het volgende scherm wordt geopend:



Klik vervolgens op het icoon van de instelling die je wil aanpassen.