De aankoopfacturen van Mollie moeten natuurlijk ook in je administratie in Yuki terecht komen. 

Bij je account in Mollie staat aan het begin van elke maand een factuur voor je klaar met de transactiekosten van de vorige maand. Het bijgeleverde rapport bevat een specificatie van de ontvangsten van klanten en uitbetalingen naar je betaalrekening.



Na de synchronisatie met Mollie staan de beschikbare Mollie facturen klaar in je administratie om te worden geïmporteerd. Je bepaalt zelf op welk moment je je account bij Mollie synchroniseert met je administratie in Yuki.


TIP!

Bij de details van de koppeling kun je aangeven dat nieuwe facturen van Mollie vanaf vandaag automatisch moeten worden geïmporteerd.


De geïmporteerde Mollie facturen worden vervolgens in Yuki vanuit de leverancierlijst automatisch gematcht met de transactiekosten die direct vanuit de bankafschriften op leverancier Mollie B.V. zijn geboekt.


Open de Bank omgeving  en vervolgens je zakelijke Mollie bankrekening. Klik vervolgens op de knop Synchroniseer Mollie om de Mollie facturen beschikbaar te maken voor import in je administratie. 



Het volgende scherm wordt geopend:



Hier zie je rechts in je scherm alle Mollie facturen die op dit moment beschikbaar zijn om te worden geïmporteerd in Yuki. Klik voor alle zekerheid altijd even op de knop Verversen om ervoor te zorgen dat de lijst met beschikbare facturen up-to-date is.


Om alleen de geselecteerde facturen of alle facturen te importeren, klik je respectievelijk op de knop Importeer geselecteerde facturen of Importeer alle facturen.


De geïmporteerde Mollie facturen vind je terug bij de aankoopfacturen in je archief onder aankoop en natuurlijk bij de leverancier Mollie.


LET OP!

Het vinkje links in je scherm bij Mollie bankafschriften geeft aan dat dit bankafschrift al is geimporteerd in je administratie.