In dit overzicht worden alle facturen getoond waarvan de betaling onderweg is. Dit zullen facturen zijn die betaald werden met bancontact, creditcard of via domiciliëring. De facturen moeten nog afgepunt worden met de een betaling in Yuki. 


Alleen de eigenaar van het domein (rol Directie) en gebruikers met de rol Directie kunnen facturen weer opnieuw betaalbaar stellen of In behandeling plaatsen.


Klik op de Aankoop bol en kies vervolgens links in het menu voor Betaling onderweg onder Bijzonder facturen



  1. Maak hier een keuze waarop je wil zoeken: Onderwerp, Bedrag, Leverancier, Factuurnummer, Tag of Dossier
  2. Vul hier het zoekcriteria in. Door op de knop Zoek te klikken wordt het filter op de lijst toegepast. Wanneer de Vreemde valuta module is geactiveerd in de Yuki store kan je ook filteren op Valuta.
  3. Door op dit symbool te klikken, zal het schermvoorbeeld ook getoond worden van de geselecteerde aankoopfactuur.
  4. De geselecteerde factuur kan opnieuw betaalbaar gesteld worden en verplaatst worden naar het overzicht Onbetaalde facturen
  5. Je kan een factuur in behandeling plaatsen voor bijvoorbeeld verder uitzoekwerk of in afwachting van een creditnota. Deze zullen dan ook terug te vinden zijn in het overzicht In behandeling waar de facturen vrijgegeven kunnen worden voor betaling
  6. Hiermee zullen enkel de aankoop creditnota's getoond worden. 
  7. Er kan gefilterd worden op alle aankoopfacturen of enkel deze van een bepaalde administratie.
  8. Pas de getoonde kolommen in dit overzicht aan.
  9. Download het getoonde overzicht als een CSV-bestand (Excel).