Om de basisgegevens van een Project te bekijken en/of te wijzigen open je de Projecten functionaliteit en klik je vervolgens op voor het desbetreffende Project.


Het volgende scherm wordt geopend:



Alleen de beheerder van een Project kan de details van een Project wijzigen, het Project verwijderen, meerdere documenten in het Project uploaden, een taak aanmaken voor het Project en de inhoud van een Project  volledig in een ander bestand Project plaatsen door op één van de knoppen bovenin het scherm te klikken. 


Alle andere gebruikers (inclusief gebruikers met de rol 'Backoffice') die toegang hebben tot een Project kunnen alleen een nieuwe taak aanmaken.


Bij het samenvoegen van twee projecten gaan alle overige details van een Project zoals het toegangslevel, de start- en einddatum en de tags verloren. De details van het Project waarin de inhoud van een ander Project wordt geplaatst is dus leidend. 


Totaaloverzicht

Op dit tabblad zie je alle documenten, relaties, e-mail, afspraken en taken (inclusief werkopdrachten) die aan het Project  zijn gekoppeld.




Bij de Financiële details vind je een overzicht van de gekoppelde banktransacties, aan-en verkoopfacturen terug. 


Door te klikken op het onderwerp of de omschrijving open je direct het document, de relatie, de e-mail, de taak, de afspraak of de werkopdracht.


Details

Op dit tabblad vind je alle (basis)gegevens zoals je die hebt ingevoerd bij het aanmaken van het Project.


Bij de loggegevens kun je o.a. zien op welke datum het Project is aangemaakt en/of gewijzigd en door welke gebruiker.