Alleen een gebruiker met de rol Portaalbeheerder kan de tevredenheidsfunctionaliteit inschakelen en de frequentie instellen. Hiermee zullen de klanten van het kantoor, afhankelijk van de frequentie, regelmatig een tevredenheidsvraag krijgen. 


Een gebruiker met de rol Portaal backoffice kan de instellingen van de tevredenheid enkel raadplegen. 


In je Yuki backoffice portaal klik je rechtsboven in je scherm op Instellingen.



Het volgende scherm wordt geopend:



Klik op de knop Algemeen. Het volgende scherm wordt geopend:



In dit scherm vind je de instellingen voor steekproeven, tevredenheid en toegangsinstellingen voor eindgebruikers.


Tevredenheid instellen

Klik bovenin je scherm op de knop Bewerken en zet de functionaliteit klanttevredenheid aan door het vakje aan te vinken achter Laat klanten regelmatig hun tevredenheid aangeven.


Daarna stel je de maandelijkse frequentie van de vraag over de tevredenheid in en formuleer je vervolgens desgewenst je eigen standaardvraag in het Nederlands, Engels of Frans. Klik vervolgens op de knop Bewaren om deze instellingen op te slaan.