Door te klikken op onderstaande symbool kom je terecht in de Archiefkast. 



Alle documenten die nog door de Backoffice verwerkt moeten worden staan in de map Uitzoeken Yuki.


Bovenin je scherm zie je de volgende knoppen:


  1. Maak een nieuw document aan.
  2. Upload meerdere documenten tegelijkertijd.
  3. Scannen.
  4. Toon de mappen waarin de documenten zijn opgeborgen.
  5. Lijstweergave (details) van documenten.
  6. De documenten worden gegroepeerd op soort (alleen zichtbaar voor Backoffice medewerkers).
  7. Tag cloud.
  8. Zoeken van documenten op Aanmaker, Relatie, Onderwerp, Tag, Bedrag of Valuta
  9. Zoeken van documenten op een specifieke naam, tekst, tag, bedrag of valuta waarnaar je wilt zoeken.
  10. Selecteren van een bepaalde periode waarin je alle documenten wilt opvragen. In de lijstweergave kun je de documenten opvragen per jaar, half jaar, kwartaal of maand.
  11. Archief instellingen waarbij de beveiligingsniveau voor niet-financiële documenten bepaald kan worden. Er kan ingesteld worden dat deze enkel zichtbaar mogen zijn voor gebruikers met de rol Directie, alle gebruikers, alle werknemers of privé. 
  12. Bekijk de mappen van een bepaalde administratie of van alle administraties in het domein.
  13. Bekijk de lijst van facturen met de desbetreffende factuur ernaast. Dit icoontje zie je alleen wanneer de lijstweergave is geselecteerd.