Yuki module projectadministratie

In Yuki is het mogelijk om een projectadministratie bij te houden met financiële rapportage. Een project wordt aangemaakt als dossier. De documenten kunnen door de gebruiker worden toegewezen aan projecten en dragen daarna bij aan de rapportage per project.


De Yuki projectadministratie is een aanvullende module op de Yuki software. Wens je gebruik te maken van deze module dan dien je contact op te nemen met jouw accountant. Pas bij het activeren van de module zal deze zichtbaar zijn in je Yuki domein.


Waar en hoe kun je een project aanmaken?

  • Allereerst ga je naar Dossiersbol


  • Selecteer vervolgens de tab Nieuw dossier


  • Vul hier alle gegevens in die van toepassing zijn op het dossier/ project


Documenten toevoegen aan een project

  • Elk type document (aankoop, verkoop, loonfiche etc.) kan je koppelen aan een dossier
  • Het is ook mogelijk e-mailcorrespondentie of brieven te koppelen
  • Je kunt direct in een dossier een document uploaden
  • Het is niet mogelijk om banktransacties te koppelen
  • Via de link Niet gekoppeld kan je ook documenten koppelen aan een dossier (door op het mapje te klikken)



Overzicht projecten

  • Per dossier / projectadministratie heb je automatisch een omzet, kosten, bezittingen en schulden overzicht

    Afbeelding toevoegen

  • Er is ook een overzicht van de marge bijdrage per project

    Afbeelding toevoegen