Als je net een domein hebt aangemaakt, kom je na het openen van het domein in het BO scherm terecht. Onder Bedrijven vind je alle administraties binnen je domein. Klik vervolgens op links voor de desbetreffende administratienaam om de gegevens van de administratie in te stellen. 


Om de gegevens aan te vullen of te wijzigen, klik je linksboven op het potloodje.



Op dit tabblad zie je de algemene gegevens van het bedrijf.  Hieronder staan enkele velden die bijzondere aandacht nodig hebben.


Aanspreekpunt

Vul hier de contactpersoon in van het bedrijf met wie je voornamelijk wenst te communiceren over de boekhouding. Aan deze persoon worden standaard de vragen gesteld inzake de boekhouding.


Adresgegevens

Vul zo nauwkeurig en volledig mogelijk het adres van de klant in. Dit kan helpen bij het automatisch herkennen van facturen.


Logo

Laad hier het bedrijfslogo op. Het logo zal op diverse plaatsen worden gebruikt. Het maakt het domein persoonlijker en zal ook in het kantoorportaal helpen om domeinen en administraties visueel te herkennen.

Om het logo te verwijderen, kan je kiezen voor Afbeelding verwijderen.


E-mailadres voor documenten

Dit e-mailadres kan door jezelf en leveranciers worden gebruikt om documenten naar de administratie te mailen ter verwerking.