Verkoop en aankoop gesynchroniseerd tussen Akti en Yuki

Door Akti en Yuki aan elkaar te koppelen, kies je voor maximale efficiëntie en schakel je alle mogelijke fouten uit. Je aankoop- en verkoopfacturen en de betalingen ervan, worden met één klik gesynchroniseerd tussen beide systemen. Je boekhouding wordt meteen bijgewerkt en je weet dus direct hoe je bedrijf er in realtime voor staat. Op kantoor, of onderweg. Is het leven niet mooi?


Hoe werkt de koppeling? 

De koppeling tussen Akti (CRM + ERP) en Yuki (Boekhouding) laat je genieten van de kracht van beide applicaties. Je beschikt op elk ogenblik over al je actuele boekhoudkundige gegevens. Je facturatie flow is slim geautomatiseerd en verloopt daarom vlot, snel en correct. Stuur niet langer documenten naar je boekhouder en zeg adieu aan boekhoudkundige declaraties die achterstand dreigen op te lopen.


Hoe leg je de koppeling? 

Bij het inloggen in Akti klik je rechts bovenaan op jouw naam, vervolgens ga je naar "Instellingen".



Hier krijg je het onderstaande menu te zien. Klik hier op "Geïntegreerde apps".



Ten slotte vul je de API-sleutel (toegangscode) en Administratie-ID vanuit Yuki in. De informatie hieromtrent kan je op de pagina "Hoe leg ik een koppeling?" terugvinden. 




LET OP! Voor de koppeling met Akti is de functionaliteit "Yuki factuur" nodig. Deze zit inbegrepen vanaf de bundel "Small" (of hoger).