Het accountants- of boekhoudkantoor kan eigen medewerkers toegang geven tot het Backoffice Portaal. Vanuit het portaal klik je op het icoontje van de gebruikers of onderin het scherm op de tegel Gebruikers. 



In dit overzicht worden alle medewerkers die al toegang hebben tot het portaal getoond en vanuit dit scherm kan je een gebruiker toevoegen. Hiervoor klik je op + Gebruiker toevoegen. 



Het volgende scherm wordt geopend:


  • Vul de volledige naam in van de gebruiker die toegang moet krijgen tot het portaal.
  • Vul zijn of haar e-mailadres in. Dit wordt tevens het e-mailadres waarmee de gebruiker moet inloggen.
  • Kies de rol die deze gebruiker heeft binnen het kantoor.
  • Kies de taal waarin de welkomstmail verstuurd moet worden.
  • Voeg eventueel een persoonlijk bericht toe.
  • Klik op de knop Versturen.


De gebruiker zal een mail ontvangen met daarin de gebruikersnaam, een tijdelijk wachtwoord en een korte uitleg hoe in te loggen.


Geavanceerde instellingen


Om gebruik te maken van geavanceerde instellingen, klik je op Geavanceerde instellingen. Het volgende scherm wordt geopend:



Zelf een wachtwoord aanmaken
Indien je zelf een wachtwoord wil ingeven voor de nieuwe gebruiker, kan je de optie Automatisch een wachtwoord genereren uitvinken. Bepaal vervolgens of de nieuwe gebruiker nog een e-mail dient te ontvangen. Geef vervolgens aan of het een tijdelijk wachtwoord is of dat de gebruiker het wachtwoord mag behouden na de eerste aanmelding.