Eenmaal een domein is aangemaakt, kan je de ondernemer toegang geven door hem/haar als gebruiker toe te voegen. 

De volgende personen kunnen extra gebruikers aanmaken:

  • De eigenaar van het domein
  • Gebruikers met de rol 'Directie'
  • Backoffice medewerkers


Via onderstaande stappen kan je een gebruiker aanmaken:

  • Klik linksboven op het bedrijfslogo of de domeinnaam en klik vervolgens op Mijn domein.
  • In de grijze taakbalk heb je de mogelijkheid om te klikken op + Gebruiker.



Het volgende scherm wordt geopend: 



  • Naam: Selecteer een gebruiker uit je adresboek of typ de volledige naam van de nieuwe gebruiker in.
  • E-mailadres: Vul het e-mailadres in van de nieuwe gebruiker. Dit wordt de login naam.
  • Rol: bepaal of de gebruiker een extra rol moet hebben.
  • Taal: selecteer de taal waarin de welkomstmail verstuurd moet worden.
  • Administratierechten: als je meer dan één administratie hebt, kies dan tot welke administratie(s) de gebruiker toegang krijgt.
  • Stuur een persoonlijk bericht: voer hier indien gewenst een kort bericht voor de nieuwe gebruiker in.


Geavanceerde instellingen

Standaard genereert Yuki een automatisch wachtwoord voor de nieuwe gebruiker. Als je dit uitschakelt, kan je zelf een wachtwoord intypen en aangeven of de gebruiker zijn of haar wachtwoord moet wijzigen bij het inloggen. 

 


Geef aan of er al dan niet een e-mail verstuurd moet worden naar de gebruiker met de inloggegevens en klik op Versturen.