Login
Dutch
Dutch
English
French
Spanish
Startpagina
Oplossingen
Hoe kan ik je helpen?
Voer hier uw zoekterm in...
Zoeken
Startpagina oplossing
FAQ
Nieuwe Yuki navigatie
6
Bij het inloggen krijg ik de melding 'Something went wrong' of een wit scherm.
Is het mogelijk om te switchen naar de oude Yuki navigatie?
Backoffice medewerkers - Wat zijn de belangrijkste wijzigingen?
Alle 6 artikelen weergeven
Hoe gaat Yuki om met Beveiliging en privacy?
11
Toegangs- en databeveiliging
Wachtwoord policy
Wachtwoord vergeten
Alle 11 artikelen weergeven
Aan de slag met Yuki
2
Wat zijn de systeemeisen voor het gebruik van Yuki?
Hoe kan ik gegevens en documenten exporteren?
Partner portaal
3
Hoe kan ik een gebruiker verwijderen uit het portaal?
Hoe kan ik een domein afschermen voor medewerkers in het portaal?
Hoe kan ik een domein verwijderen uit het portaal?
Backoffice
1
Waarom heb ik bij het verwerken van een factuur bij betaalwijze niet de optie 'Contant'?
Yuki postbus
1
Kan ik als backoffice medewerker de aandachtspunten wegwerken?
Archief
2
Kan ik als backoffice medewerker via het Archief alle documenten exporteren?
Kan ik een extra map aanmaken in het archief?
Boekhouding
2
Kan ik grootboekrekeningen aan het MAR toevoegen?
Kan ik transacties exporteren uit Yuki?
Bank
2
Ik heb de bankrekening aangemaakt maar deze is niet zichtbaar in de lijst.
Waar vind ik de duplicaat banktransacties terug?
Verkoop
1
Worden de periodieke facturen automatisch uitgestuurd?
Personeel
1
Een factuur werd privé betaald door een werknemer maar ik dan deze niet selecteren de verwerking.
Hardware en software eisen
2
Systeemeisen
Scan Wizard
Automatisatie
1
Zal Yuki na een tijd banktransacties zelf automatisch inboeken?
Webservices
2
Ik krijg de foutmelding 'The domain is not licensed for this functionality' bij het doorsturen van verkoopfacturen via een koppeling. Wat betekent dit?
Hoe werkt de synchronisatie tussen Yuki en Silverfin?